Pages

Monday 18 March 2013

Jamu Aku Dara


58471_456816307724334_1919322696_n


NAK NAMPAK VOUgue &amp; AweT Muda?? StiLL TEGANG &amp; MONTOKS SANA SINI???? SENTIASA CERGAS DAN D SAYANGI SUAMI???.. INI JAWAPANNYA!!!!<br />
JOM KITA AMALKAN ..JAMU AKU DARA KELUARAN JSD YANG MERANGKUMI SEMUA KHASIAT2 PENTING….
<br />
MAKAN JAMU NI SAHAJA PON DAH CUKUP…SEMUA COVER HABIS PART IN UR BODY
MCM MANA NK DAPATKANNYA???
DAPATKAN JAMU AKU DARA KELUARAN JSD…
hubungi / PM saya 0137851889 (PENGEDAR SAH JSD) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JAMU AKU DARA 1001 KHASIAT
Cara Pemakanan:-
- 40 biji kapsul / sebotol
- 2 biji pagi, 2 biji malam
- diambil selepas makan
- Lebihkan minum air suam
Kandungan Bahan-bahan:-
- Manjakani
- Kacip Fatimah
- Akar Serapat
- Bunga Pakma
-Supit Garam
-Nenas batu
Serta Herba Rahsia Keturunan
Khasiat Produk:-
~ merawat keputihan dan faraj berair,
~ mengetatkan lubang faraj,
~ memberi tenaga dan meringankan badan,
~ membuang dan mengeluarka toksin dan urea yang tidak diperlukan dari badan,
~ mencuci dan membersihkan rahim yg tersumbat, mengecutkan rahim kembang
~ membantu memecahkan ketulan Cyst dan Febroid bersaiz kecil dan sederhana
~ mencairkan dan membuang darah beku yang tersimpan lama dalam rahim serta dinding faraj,
~ mencairkan dan menyingkirkan lemak tepu dan lemak air dalam badan
~ membuang dan memecahkan ketulan angin dalam urat saraf darah, melancarkan perjalanan darah
~ menaikkan seri wajah dan awet muda jika diamalkan pemakanannya,
~ mengeratkan intimasi dalam hubungan suami isteri,
~ menyuburkan rahim, mencegah jangkitan kuman dan kulat pada faraj, mencerahkan kawasan intim,
~ merawat usus, melawaskan pembuangan air besar,
~ menyembuhkan luka-luka bersalin
~ menyegarkan badan dan lebih aktif melakukan kerja2 harian
Kategori Pengguna:-
- Wanita
- Wanita yang sudah Monopose
- Ibu-ibu selepas bersalin
- Anak Dara / Gadis / Remaja
hubungi / PM saya 0137851889
(PENGEDAR JSD)

No comments:

Post a Comment